Wednesday, February 13, 2013

old habits die hard

am citit mai devreme un articol pe sub25.ro


si acum vine partea mea de destainuiri profunde - despre ce am invatat. deprinderi. bune sau rele.



combinatia de bacon&eggs si fasole, nu mai mananc la masa - pun fata de masa direct in pat, cascaval cu piper, cana mare de cafea dimineata, nu-mi mai place cu trenul spre mare,imi place omleta cu branza, fumez in pat, dau drumul la apa cand merg la baie, fac glume proaste pe seama oamenilor - adica atac gratuit, urasc sistemul - da, de la tine am invatat sa o fac asa bine, sexul, pizza si filme, gatit la 3 dimineata, muzica electronica, Gabriel Garcia Marquez, mereu am grija sa fie inchis aragazul, astept mereu sa fie cineva in baie cu mine cand fac dus - eventual cu o tigara si un pahar de cola, umblatul in varful picioarelor daca e inca intuneric - deprinderi din diminetile clasei a12a, calcatul excesiv al hainelor, mucegaiul in pahare, prosoapele se spala separat de celalalte haine, intinsul hainelor la jumatate pliate, concluziile de dinainte de culcare - acum ma tin treaza vreo 3-4 ore, giorba de pui a la grec, burgerii din hard rock, la nudisti si da, vama. vama veche.

No comments: